Δημοσιεύσεις και Στατιστικά: Πηγή, Φύση και Αξιοποίηση των Δεδομένων

Η ενότητα αυτή παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη εικόνα των δημοσιεύσεων του ιδρύματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνοδευόμενη από αναλυτικά στατιστικά στοιχεία απόδοσης. Σκοπός της δεν είναι η παροχή απόλυτης, σε πραγματικό χρόνο ακρίβειας, αλλά η ανάδειξη και ανάλυση των τάσεων που διαμορφώνονται, ώστε να εντοπίζονται τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της στρατηγικής περιεχομένου.

Πηγή και Αξιοπιστία Δεδομένων

Όλα τα δεδομένα που προβάλλονται, όπως οι προβολές, οι αλληλεπιδράσεις (likes, σχόλια, κοινοποιήσεις) και η εμβέλεια, προέρχονται αποκλειστικά από τις επίσημες πλατφόρμες της Meta (Facebook και Instagram), μέσω των εξουσιοδοτημένων διεπαφών προγραμματισμού εφαρμογών (APIs). Αυτό διασφαλίζει την αυθεντικότητα και την αξιοπιστία των στοιχείων, καθώς χρησιμοποιούνται οι ίδιοι ακριβώς δείκτες που παρέχουν και οι ίδιες οι πλατφόρμες.

Στατική Φύση και Περιοδική Ενημέρωση

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να επισημανθεί ότι τα δεδομένα που εμφανίζονται στο σύστημα δεν είναι δυναμικά ούτε ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο. Αντιθέτως, αποτελούν ένα “στιγμιότυπο” (snapshot) της απόδοσης των δημοσιεύσεων σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές.

Η αρχική εισαγωγή δεδομένων καλύπτει την περίοδο από 1 Σεπτεμβρίου 2024 έως 31 Αυγούστου 2025.

Από εδώ και στο εξής, η διαδικασία ενημέρωσης των στατιστικών στοιχείων θα πραγματοποιείται περιοδικά, σε τριμηνιαία βάση, κυρίως για λόγους ευκολίας στη διαχείριση. Η επόμενη προγραμματισμένη ενημέρωση θα αφορά στην περίοδο 1 Σεπτεμβρίου 2025 έως 30 Νοεμβρίου 2025. Υπάρχει μια εσκεμμένη καθυστέρηση στην εισαγωγή των νέων δεδομένων, ώστε οι πιο πρόσφατες δημοσιεύσεις κάθε περιόδου να προλάβουν να συγκεντρώσουν έναν αντιπροσωπευτικό αριθμό στατιστικών θέασης και απήχησης.

Σκοπός: Ανάλυση Τάσεων και Στρατηγική

Με δεδομένη την περιοδική φύση της ενημέρωσης, ο πρωταρχικός στόχος της πλατφόρμας δεν είναι η παρακολούθηση της ημερήσιας πορείας μιας δημοσίευσης, αλλά η στρατηγική ανάλυση σε βάθος χρόνου. Αναλύοντας το αρχικό σύνολο δεδομένων (Σεπτ. 2024 – Αυγ. 2025) και συγκρίνοντάς το με τις μελλοντικές τριμηνιαίες ενημερώσεις, μπορούμε να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα για:

  • Το είδος του περιεχομένου που έχει τη μεγαλύτερη απήχηση.
  • Τις βέλτιστες κατηγορίες δημοσιεύσεων.
  • Τη συνολική αποτελεσματικότητα της επικοινωνιακής στρατηγικής.

Τα στοιχεία αυτά, αν και δεν είναι “ζωντανά”, παρόλα αυτά παρέχουν μια ακριβή εικόνα για την περίοδο αναφοράς τους και αποτελούν ένα πολύτιμο εργαλείο για τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων και τη βελτιστοποίηση μελλοντικών δράσεων.

Για την εμφάνιση των στατιστικών πατήστε το κουμπί “Στατιστικά Δημοσιεύσεων” κάτω από τα φίλτρα